Dostawa i zwroty

Jesteś tutaj:

Dostawa realizowana jest w formie kurierskiej na terenie całej Polski przy porozumieniu z firmami DPD / DHL / POCZTA POLSKA / INPOST.

Przesyłka realizowana jest na podstawie płatności z góry bądź za pobraniem.

Przesyłki wysyłam również za granicę. Skontaktuj się ze mną, żeby ustalić szczegóły 🙂

Na adres e-mail który został podany przy zamówieniu i po jego realizacji (przygotowanie paczki oraz odebranie przez kuriera), zostanie wysłany odnośnik do śledzenia przesyłki w systemach dedykowanym dla firm kurierskich.

Czas na przygotowanie paczki wynosi maksymalnie 5 dni roboczych (zazwyczaj są to jednak 2-3 dni robocze), ponieważ każdy wybrany przez Ciebie model szyjemy właśnie dla Ciebie. 

Jeśli jednak minęło 5 dni roboczych, a Ty nadal nie masz żadnej informacji o przesyłce, prosimy sprawdź folder SPAM w skrzynce pocztowej, być może tam się zawieruszyła wiadomość. 

Nadal nie masz od nas informacji? Zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@famari.pl lub telefonicznie pod numerem +48 602 852 301

Sprawdzamy nasze produkty jeszcze przed wysłaniem, ale jeśli zauważyłaś wadę na otrzymanej odzieży, prosimy zgłoś to do nas pod adres e-mail: kontakt@famari.pl lub telefonicznie pod numer +48 602 852 301, możemy wymienić dany przedmiot na nowy, zwrócić pieniądze lub zaproponować inny model w ramach rozliczenia.

Masz pełne prawo zwrócić przedmiot w stanie niepogorszonym w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

A my zwrócimy Ci Twoje pieniądze co do grosza 🙂

Pamiętaj jednak że dany produkt nie może nosić śladów użycia, zniszczeń, odciętej metki, oraz nie może też być wyprany.

Aby zrealizować zwrot, prosimy o wysyłkę zwrotną zakupionego przedmiotu, na swój koszt pod adres:

Famari.pl

Rogówko 78, 87-162 Lubicz Górny

Do paczki prosimy dołączyć paragon zakupu oraz poniższy formularz zwrotu:

Formularz zwrotu

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Forma zwrotu środków jest przeprowadza przez to samo źródło płatności, czyli TPAY. 

Jeśli wybrałaś przesyłkę pobraniowa – środki zostaną Tobie zwrócone przelewem tradycyjnym na wskazany numer konta.

Nie ma możliwości realizacji przelewu w innych walutach.