Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
FAMARI
Rogówko 81A
87-162 Lubicz
+48 696 589 266
wraz z wypełnionym poniższym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Famari pokrywa koszt transportu w jedną stronę
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
- Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, Famari zwróci jego koszt.
Famari ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
kontakt@famari.pl