Metody dostawy i płatności
Dostawa realizowana jest w formie kurierskiej lub do paczkomatów na terenie całej Polski przy porozumieniu z firmą INPOST. Dostawy zagraniczne realizowane są poprzez usługę kurierską DPD.
Przesyłka realizowana jest na podstawie płatności z góry bądź za pobraniem.
Przesyłki wysyłam również za granicę. Skontaktuj się ze mną, żeby ustalić szczegóły 🙂
Śledzenie zamówień
Na adres e-mail który został podany przy zamówieniu i po jego realizacji (przygotowanie paczki oraz odebranie przez kuriera), zostanie wysłany odnośnik do śledzenia przesyłki w systemach dedykowanym dla firm kurierskich.
Minęło kilka dnia a ja nadal nie mam zamówienia
Czas na przygotowanie paczki wynosi maksymalnie 5 dni roboczych (zazwyczaj są to jednak 2-3 dni robocze), ponieważ każdy wybrany przez Ciebie model szyjemy właśnie dla Ciebie.
W okresie KAMPANII PROMOCYJNYCH lub WYPRZEDAŻY, czas realizacji zamówienia, może się wydłużyć do 10 dni roboczych.
Nadal nie masz od nas informacji? Zapraszamy do kontaktu przez messenger (odpowiadamy błyskawicznie) lub pod adresem e-mail: kontakt@famari.pl bądź telefonicznie, pod numerem +48 696 589 266
Otrzymany przedmiot posiada wadę, lub nie jest to ten który został zamówiony
Sprawdzamy nasze produkty jeszcze przed wysłaniem, ale jeśli zauważyłaś wadę na otrzymanej odzieży, prosimy zgłoś to do nas pod adres e-mail: kontakt@famari.pl lub telefonicznie pod numer +48 696 589 266
, możemy wymienić dany przedmiot na nowy, zwrócić pieniądze lub zaproponować inny model w ramach rozliczenia.
Zwroty
Masz pełne prawo zwrócić przedmiot w stanie niepogorszonym w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
A my zwrócimy Ci Twoje pieniądze co do grosza 🙂
Pamiętaj jednak że dany produkt nie może nosić śladów użycia, zniszczeń, odciętej metki, oraz nie może też być wyprany (!)
Produkty szyte „na zamówienie” lub poddawane indywidualnym modyfikacjom, na życzenia Klienta, nie podlegają zwrotom.
Aby zrealizować zwrot, prosimy o wysyłkę zwrotną zakupionego przedmiotu, na swój koszt pod adres:
FAMARI
Rogówko 81A
87-162 Lubicz
+48 696 589 266
Do paczki prosimy dołączyć paragon zakupu oraz poniższy formularz zwrotu:
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Zwrot płatności
Przy płatności Przelewy24 na konto Przelewy24, z którego zamówienie zostało opłacone. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
Jeśli wybrałaś przesyłkę pobraniowa – środki zostaną Tobie zwrócone przelewem tradycyjnym na wskazany numer konta.
Nie ma możliwości realizacji przelewu w innych walutach.